WhatsApp i Viber marketing

0
1436
whatsappviber

Autor: Nikola Stojanović

Svaka firma u Vranju ima svoj poslovni telefon, ili neka to bude privatni telefon vlasnika. Većina Vas, koristi Whatsapp ili Viber za dnevno dopisivanje i razmenu podataka. Ako ih već upotrebljavamo na vise puta tokom dana, zašto ih ne bi koristili u poslovne svrhe i reklamirati svoj biznis našim postojećim kupcima?

Ovakav vid marketinga se zove Direct Marketing, jer se ostvaruje direktan kontakt sa kupcima.

Kao neko ko se bavi marketingom sigurno imate brojeve telefona Vaših kupaca usluga u vidu adresara. Koristeći savremene aplikacije možete doprineti svom poslovanju u vidu marketinga, ali nikada s ciljem zloupotrebe podataka!

Zapravo, Direct Marketing je nešto sto svaka savremena firma danas radi, a to je da stupe u ,,1 na 1” komunikaciju sa svojim kupcem i pruže mu podršku. Umesto da kupac zove dosadne Call centre gde ste primorani da slušaju one ,,Super Mario” melodije, Vi se zapravo pojavljujete na platformi gde je Vašem kupcu najprijatnije da ,,izbleji”.

Savet svima koji se bave biznis prodajom ili nekom vrstom plasiranje proizvoda na tržište je da se odlučite se za neku od platformi (whatsapp ili viber) i da na najjeftiniji način krenete da gradite Vašu novu zajednicu. Jako je jednostavno, samo napravite Whatsapp ili Viber javni čet. Takođe, obavezno treba pitati kupca ili klijenta da li žele da budu učlanjeni u tu grupu gde bi bili informisani o svakom novom proizvodu ili usluzi. Jako je važno obavestiti kupca da neće biti nikad uznemiravan i da podaci neće biti zloupotrebljeni.

Možda se pitate, zašto baš telefonske aplikacije? Zato što se može obavljati korisnička podrška, porudžbine, postavljati pitanja i odgovori, davati informacije o proizvodu koji prodajete kao i ono najvažnije za Vašu firmu, promotivne akcije i reklamni materijal.

Evo nekih primera kako možete gore pročitano sprovesti u delo, odmah!

  1. Komunicirajte ,,1 na 1” sa svojim kupcem. Bez obzira da li se Vi javite prvi, ili kupac Vama, informišite ga o svim dešavanjima u vezi proizvoda ili usluga, primiti njihove primedbe i pobrinuti se da kupac bude zadovoljan.
  2. Grupni Chat: Sve poruke koje šaljete delite se svim članovima grupe uključujući sve učesnike u grupnom chatu, kako svako može da vidi odgovore drugog, te ćete uvek moći da zabavite ili zaintrigirate Vašu publiku nečim, ili će oni tu sami voditi diskusije o proizvodu ili usluzi.
  3. Slanje poruka celoj listi: Pošaljite istu poruku svima, ali svaki član liste ne vidi da li je neko drugi dobio istu poruku ili bilo koji odgovor. Ako imate neku promociju koja je trenutno aktivna, poruke ka celoj listi su definitivno efektivan način da ta promocija dopre do što većeg broja ljudi.
    android, applications, apps

Neke od prednosti app marketing pristupa:

  1. Obaveštenja o porukama za veliki angažman: WhatsApp govori Vašim kupcima kada ste im poslali poruku putem push obaveštenja. Najnovija istraživanja pokazala su da Vaša poruka ima u proseku 70% šanse da se otvore,  često u roku od nekoliko minuta, te daleko prevazilaze marketing putem email-a.

    2. Privatni razgovori: Možete imati direktan kontakt sa svojim kupcima koji su zaštićeni iz javnog pogleda.

    3.  Izuzetno zadovoljni i lojalni kupci: Imajući ovakav direktan pristup sa Vašim kupcima će Vam obezbediti stabilne prilive i držaće kupce zadovoljnim i lojalnim Vama.

 

Ostavite komentar

Molimo Vas da unesete komentar!
Ime