fbpx

QR kod u cilju promovisanja

Autor: Nikola Stojanović

QR kod predstavlja vid lične oznake nekog proizvoda, firme, kompanije i sl., te svojim izgledom podseća na dvodimenzionalni bar-kod. QR je skraćenica od Quick Response, što znači brz odziv. QR kodovi su se ranije koristili za praćenje delova vozila, a danas je njihova namena preusmerena na komercijalne svrhe.

Kako koristiti QR kode za promovisanje Vašeg biznisa? Jednostavno.

Napravite QR kod i dodajte ga na Vaše postere, flejere pa čak i stikere. QR je u većini slučajeva besplatan, a evo kako da ga napravite za vas.

Posetite QR stuff sajt i u polje za link unesite željenu web adresu gde želite da Vaš posetilac ode. Kada unesete link, sa leve strane ćete moći čak i da podesite željenu boju Vašeg koda. Zatim uvidećete dugme pod nazivom ~download your QR code~ i skinite Vaš QR kod sa sajta koji ćete moći da nalepite na bilo koji štampani ili digitalni materijal, kao i da ga pošaljete mailom, šerujete kao objavu na društvenim mrežama i slično.

qr code

Evo nekih od načina kako ih mžete koristiti u biznisu.

  1. Pošaljite Vaše kupce na neki Vaš video na youtube-u i jednostavno ih zabavite.
  2. Koristite video u promotivne svrhe da pospešite prodaju. Video reklame su jako popularne, a uz malo truda i montaže i Vi možete doći do profesionalne video reklame.
  3. Pošaljite svoje kupce na Facebook ili Instagram stranu, ili direktno na Vašu web stranicu ako je imate.
  4. Možete iskoristiti QR kod kako bi Vas kupac pozvao, a zatim dobio i određenu glasovnu poruku.
  5. Možete da ga stavite na lice i poleđinu Vaše vizit karte.
  6. Možete da pošaljete kupce na Vašu whatsapp ili viber grupu.
  7. Što se restorana tiče, možete da odvete ljude na meni Vašeg restorana
  8. Odvedite kupca preko QR koda na Vašu web stranu, grupu, Facebook ili Instagram profil i krenite sa bookingom.
  9. Vršite demonstraciju Vaših proizvoda tako što ćete poslati kupce na galeriju Vaših proizvoda.

Dozvolite sebi da budete kreativni, svideće se i Vama i Vašim kupcima, ovako ćete stvoriti dugotrajna poslovanja od kojih će kupci voleti da kupuju i da budu deo druženja i avantura.

Slične vesti