Posne sarme

1

Za vreme posta svi požele nešto iz naše tradicionalne kuhinje. Sarma kao omiljeni ručak mnogih nedostaje. Ali za to imamo rešenje. Odlična zamena za mleveno meso, koje je jedan od glavnih sastojaka, je soja.

Soja je jako zdrava, dobar je izvor proteina, bogata je biljnim vlaknima, vitaminima B kompleksa i antioksidansima.

Potrebni sastojci:
– glavica kiselog kupusa,
– 200 gr pirinača,
– 250 gr ljuspica soje,
– 2-3 glavice crnog luka,
– 2 šargarepe,
– 2 šoljice ulja,
– so, biber, peršun, crvena paprika.

Prvo pripremiti smesu. Crni luk iseckati, šargarepe izrendati, pa izdinstati sa šoljicom ulja i šoljicom vode sve dok luk ne postane staklast i dok voda ne ispari. Dodati soju, pirinač i začine po ukusu (so, biber, začin C, peršun), potom sve još malo propržiti.

Spremiti listove kupusa. Ukoliko su veliki možete ih iseći na pola. Zatim stavljati po 3 kašike smese i lepo umotati kako ne bi ispalo prilikom kuvanja.

Pekač prekriti listovima kupusa pa red sarmica i na kraju red listova kupusa. Preliti vodom i staviti u rerni na 200 stepeni 45 do 60 minuta.

Kada se sarme skuvaju, skloniti gornji red kupusa i preliti zaprškom, koju smo napravili od šoljice ulja i kašike crvene paprike. Vratiti u rernu još nekih 10ak minuta.

I.S.

Prethodni tekstDanas je Velika subota
Sledeći tekstPrirodni melem za hemoroide, ekceme, čireve, liše i druge kožne bolesti

1 KOMENTAR

  1. I am really loving the theme/design of your web site. Do you ever run into any internet browser compatibility problems? A small number of my blog readers have complained about my website not working correctly in Explorer but looks great in Safari. Do you have any solutions to help fix this problem?

Ostavite komentar

Molimo Vas da unesete komentar!
Ime