Autor: Emilija Mihajlović
Da odmah rešimo dilemu. Pređite na biznis profil na Instagramu, jer će Vam doneti brojne pogodnosti, naravno ako želite da napravite uspeh na ovom polju i da poberete ono najbolje od marketinga. Ovo je svakako pravo rešenje za sve one koji imaju jasne marketing ciljeve.
Definišite ciljeve na instagramu:
– Povećanje prodaje vaših proizvoda ili usluga
– Povećanje posećenosti vašem sajtu
– Povećanje broja vaših pratioca na Instagramu
– Širite priče o značaju i vrednostima vašeg brenda ili usluga koje nudite.
Kreiranje strategije objava
Kada definišete svoje ciljeve dolazite do kreiranja strategije vaših objava. Kreiranje strategije će vam pomoći da osmislite načine kako ćete plasirati svoju Instagram kampanju. To može uključiti biranje vremena kada ćete praviti objave, koliko često, biranje tema objava koje je potrebno da unapred definišete, odabir pravog koncepta i sl.
Bitno je da pravite više objava dnevno, ali ne treba ni preterivati. Na taj način ćete napraviti neželjeni kontraefekat kojim ćete dosaditi vašim pratiocima. Najpoželjnije je da sami napravite tokom kampanje određeni test i vidite koliko je objava najoptimalnije za vaš biznis. Kroz testiranje ćete najbolje upoznati vašu ciljnu grupu i videti šta im se sviđa, šta pravi najbolji efekat, kakav tip sadržaja, u koje vreme itd.
Preporučujemo vam da napravite plan objava kako biste imali uvek unapred spremljene objave ili bar teme, jer vam u suprotnom to može oduzeti puno obaveza pored ostalih koje ćete imati.
Kreiranje stila Instagram objava
Izbor tema predstavlja najvažniji detalj, kao i način na koji će biti prezentovane. U tom smislu mislimo na njihov vizuelni identitet. Sada su u modi brojni filteri koje ljudi koriste da bi svojim fotografijama dali trendovski izgled, pa nije loše da razmislite o korišćenju nekih. Savetujemo da praktikujete uvek isti tretman za sve vaše objave kako biste formirali određeni stil koji će se ljudima učiniti prepoznatljivim i po čemu će vas zapamtiti. Što su vaše objave prepoznatljvije to je bolje za vaš Instagram marketing.
Pravljenje Instagram objava
Gledajte da kad god možete koristite fotografije velike rezolucije na kojima će se dobro videti detalji. Instagram je pre svega aplikacija za korisnike mobilnih smartphone uređaja (telefona i tableta) koji nemaju velike screenove kao na desktop monitorima, te treba da vodite računa da mogu lako da vide šta je prikazano na fotografiji.
Instagram je pre svega društvena mreža za deljenje fotografija i lepih trenutaka i osećanja ljubavi. Širite ljubav i pozitivnost oko sebe, to je nešto što ljudi uvek vole i cene.